I like to make cosplay and stare at butts.

Things I like and will post about: cosplay. butts. punk. cigars. convention adventures. Tom Hiddleston. the Sex Pistols. Gary Oldman. Christoph Waltz. John Lydon. Gordon Ramsay. aerial. circus. Tim Roth. hot older men. pole dance. sexual frustration. Adam Jonas Segaller. BATS. knitting. Star Trek.

Had another date with this guy from the internet… he’s a redhead and a history reenactor at a national park and he’s interesting and has his shit together and is poly-friendly and is 1000% gorgeous. Waffle House and the Ricky Gervais Show… how much more could I ask for?

dggus:

i talk a lot of shit for someone who can’t choose rude dialogue options in games because i’m scared of hurting a characters feelings

(Source: yorkcarolina)

Surprisingly decent night at Hustler. Also one of my friends is a trending topic on Facebook. Weird. I didn’t get the film crew gig in LA but that’s okay because I’ll be free to take out this cute redhead I met online. First date was a great success, now we want to go to Waffle House and then watch the Ricky Gervais show because we’re adults and we can do what we want.

Act like you trust people, but don’t.

—Anonymous  (via bl-ossomed)

(Source: moeyhashy)

Ralph Fiennes by Lord Snowdon (1990’s)

(Source: ralphfiennes-only)

jetgrrl:

Impromptu photo shoot with the lovely Jim Firios while waiting for talent to arrive at a music video shoot.

it me

Has anyone used these add-on shoe straps? I want to buy a pair of Pleasers that doesn’t come in a model with ankle straps so I was thinking about ordering these standalone straps in clear, but I’m not sure how the buckle works… it looks like it could almost just be a sort of friction slider, which I doubt would withstand the rigors of the stage.

socialsugargirl:

livenudegirl:

g0ldmatter:

kimiknoxxx:

So here’s the deal with this picture. I fucking LOATHE this picture. Its fucking garbage. Some girl I used to follow on instagram posted this awhile back and every time I see it, my blood boils. Let me tell you why…
First and for most; what does that even mean? “keep dancing for these bands and you’ll never dance for these bands”? I’m sorry, that makes no fucking sense. It’s not cute, it’s not witty or funny or anything. It’s just dumb. I don’t even get like the wedding thing? Like sure, you have a first dance and shit at your wedding, but what does dancing have to do with a wedding band? Nothing. Dumb.
Second, this bitch posted it to start up some shit. Her man must have been up in the club or something. And all her friends go “oh yeah babe totally agree!” like for real you guys?  I’d like to state that 98% of the dancers that I’ve worked with and gotten to know, are the most amazing people. And guess what? Most of them are married.
And the last thing I wanna say is this; this bitch is all hating on strippers and whatnot, but there she is, half naked on instagram, taking clothes off for some likes. While her single ass is getting naked for free on instagram, being soooooo much better than us, we are doing our thing, happily married (or happily taken), and making more money than this busted ass hoe. Take that shit somewhere! 👏👏👏
Rant over.

when people are uneducated yet highly opinionated about something…qksdfghlkDSGFH

Keep dancin for these bands, and you’ll never dance for these bands…. Unless your partner is open-minded, nonjudgemental, not jealous, and respects a person’s right to do what the fuck they want to do with their own body.
Hmmmmm…. Doesn’t sound like a bad deal to me.

^ this haha

socialsugargirl:

livenudegirl:

g0ldmatter:

kimiknoxxx:

So here’s the deal with this picture. I fucking LOATHE this picture. Its fucking garbage. Some girl I used to follow on instagram posted this awhile back and every time I see it, my blood boils. Let me tell you why…

First and for most; what does that even mean? “keep dancing for these bands and you’ll never dance for these bands”? I’m sorry, that makes no fucking sense. It’s not cute, it’s not witty or funny or anything. It’s just dumb. I don’t even get like the wedding thing? Like sure, you have a first dance and shit at your wedding, but what does dancing have to do with a wedding band? Nothing. Dumb.

Second, this bitch posted it to start up some shit. Her man must have been up in the club or something. And all her friends go “oh yeah babe totally agree!” like for real you guys?
I’d like to state that 98% of the dancers that I’ve worked with and gotten to know, are the most amazing people. And guess what? Most of them are married.

And the last thing I wanna say is this; this bitch is all hating on strippers and whatnot, but there she is, half naked on instagram, taking clothes off for some likes. While her single ass is getting naked for free on instagram, being soooooo much better than us, we are doing our thing, happily married (or happily taken), and making more money than this busted ass hoe. Take that shit somewhere! 👏👏👏

Rant over.

when people are uneducated yet highly opinionated about something…qksdfghlkDSGFH

Keep dancin for these bands, and you’ll never dance for these bands…. Unless your partner is open-minded, nonjudgemental, not jealous, and respects a person’s right to do what the fuck they want to do with their own body.

Hmmmmm…. Doesn’t sound like a bad deal to me.

^ this haha

(Source: therealkimiknox)

Using the free tanning booth at work to dry my clothes because I biked to the club in a huge rainstorm today booooo

black-nata:

if men say you can’t be both pretty AND smart at the same time then how are these same men both ugly AND stupid?

Yesterday I showed Hellsing Abridged to my roommate. Great success.

Growth is painful. Change is painful.But nothing is as painful as staying stuck somewhere you don’t belong.

—Mandy Hale (via onlinecounsellingcollege)

(Source: weheartit.com)

meepodhui:

garrusdatingsimulator:

soullikediamonds:

mkeading:

constantfailtage:

giraffesrampages:

bjergerqueen:

baremidriffs7:

some people are mean for no reason and it’s gross

image

image

image

image

image

image

What the fuck happens in League of Legends